Veelgestelde vragen
De antwoorden op de meest voorkomende vragen over onze producten hebben we hier onder voor je op een rij gezet. Staat je vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op.
Algemeen
Hoe kan ik jullie het beste bereiken?
Je kunt ons bereiken door het contactformulier op de contactpagina in te vullen of te bellen met 0527-744061.
Wat zijn jullie openingstijden?
Wij zijn telefonisch bereikbaar op werkdagen van 09.00 tot 17.00 uur.
Levering
Hoe lang is de levertijd?
We hebben veel producten die direct uit voorraad leverbaar zijn. Mocht het product niet uit voorraad leverbaar zijn dan staat er bij het artikel aangegeven vanaf welke week deze weer op voorraad is en dan worden de meubels in dezelfde week of in de weken erna bezorgt.
Wat zijn de bezorgkosten?
Dit verschilt per product, bij ieder product wordt aangegeven wat de bezorgkosten per artikel zijn. Mocht je meerdere artikelen bestellen dan brengt onze vervoerder het duurste product voor levering in rekening en ieder volgend product 25,- extra (uitgezonderd salontafels, die hebben geen extra kosten in een gecombineerde order).
Hoe wordt mijn bestelling geleverd?
Onze vervoerder levert de meubels via een eenmans levering tot over de eerste drempel mits de locatie goed bereikbaar is. In de praktijk betekend dit dat de bezorger met een karretje over een goed verhard pad bij de eerste deur moet kunnen komen (zonder obstakels) Hij zal het artikel dan verpakt in de gang plaatsen.
Ben je woonachtig in een flatgebouw, of appartementen complex en is er een een lift aanwezig waar de producten goed inpassen dan levert de vervoerder af tot in de gang.
Indien je woonachtig bent op een verdieping zonder lift dan levert de vervoerder tot de eerste deur.
Wanneer en op welk tijdstip wordt mijn bestelling geleverd?
Onze vervoerder neemt telefonisch contact met u op om een afspraak voor levering te maken, zij spreken een dag en tijdsblok van maximaal 3 uur af.
Kan ik mijn bestelling ook ophalen?
Op afspraak is het mogelijk om je bestelling bij ons af te halen. Meldt dit van te voren aan, ons magazijn is niet gevestigd bij ons kantoor en showroom.
Betaling
Wanneer en hoe moet ik betalen?
Je kunt je bestelling bij aflevering betalen met PIN of contant.
Hoeveel moet ik betalen?
Tijdens het bestelproces op de website is in het winkelmandje te zien wat de kosten zijn van je bestelling. Je ontvangt ook een orderbevestiging per e-mail met daarin het totaalbedrag van de bestelling.
Is het mogelijk om korting te krijgen?
Nee, het is niet mogelijk om korting te krijgen. Ook niet bij het bestellen van meerdere producten. Onze prijzen zijn dusdanig scherp geprijsd dat er geen extra kortingen verleend kunnen worden.
Garantie en service
Ik heb een klacht, waar kan ik terecht?
Heb je een klacht over een geleverd product? Mail dan een foto van het probleem met een beschrijving van de klacht naar info@wooddesign-emmeloord.nl We nemen dan zo snel mogelijk contact met je op over de afhandeling.
Heb je ergens anders een klacht over? Breng deze dan onder onze aandacht door te bellen met 0527-744061 of mail naar info@wooddesign-emmeloord.nl
Onderhoud
Zijn de meubels behandeld?
Al onze producten zijn voorzien van een afwerking waardoor je de meubels eenvoudig met een vochtige doek en niet agressief schoonmaakmiddel kunt afnemen.
Kan ik de meubels zelf behandelen?
Je kunt de meubels een beschermende laag bieden met bijenwas, dit kun je kopen bij een drogisterij, bouwmarkt of online.
Overige vragen
Hebben jullie ook een outlet showroom?
Ja, je kunt onze producten bekijken in onze outlet showroom in Emmeloord.